Οδηγός Σπουδών
ΤΥΠΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΒΑΘΜΙΔΑ
Το Ιδιωτικό Ειδικό Σχολείο New Hope είναι παρομοίου τύπου ως προς τη σχέση του με το αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα των δημόσιων ειδικών σχολείων . Η διδασκαλία γίνεται στα ελληνικά για ελληνόφωνα παιδιά και στα αγγλικά για αλλόφωνα παιδιά.
Στο Ιδιωτικό Ειδικό σχολείο New Hope φοιτούν μαθητές/μαθήτριες ηλικίας 3-18/21 ετών που παρουσιάζουν προβλήματα στον ψυχοκινητικό, στο μαθησιακό και στον συναισθηματικό-προσαρμοστικό τομέα. Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει το έκτο έτος της ηλικίας τους πριν από την 1η Σεπτεμβρίου της σχολικής χρονιάς ώστε να μπορούν να φοιτήσουν στο Ιδιωτικό Ειδικό σχολείο New Hope.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τα παιδιά που φοιτούν στο σχολείο εντάσσονται σε ομάδες, που συγκροτούνται λαμβανομένων υπόψη της ηλικίας και των ιδιαιτεροτήτων κάθε παιδιού, καθώς και της πολυθεματικά αξιολογημένης ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που προσδιορίζεται γι’ αυτά.
Ο αριθμός των μαθητών στις ομάδες καθορίζεται, με βάση τις αξιολογημένες ανάγκες κάθε παιδιού, από πολυθεματική ομάδα (εκπαιδευτικό ψυχολόγο, εκπαιδευτικό ειδικής εκπαίδευσης, και το διευθυντή του σχολείου).
Σύμφωνα με τους κανονισμούς για τον καταρτισμό εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης οι ειδικοί εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με όλες τις ειδικότητες που εμπλέκονται στην εκπαίδευση του παιδιού με ειδικές ανάγκες καλούνται να συμπληρώσουν το Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης γνωστό ως ΑΠΕ.
Σε σχετικό έντυπο συμπληρώνονται οι βασικές πληροφορίες για το κάθε παιδί, η πρωταρχική αξιολόγηση κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η κατάρτιση του εξατομικευμένου προγράμματος, το οποίο κατά κύριο λόγο είναι αποτέλεσμα των αξιολογήσεων και τέλος, η τελική έκθεση κατά τη λήξη της σχολικής χρονιάς.
Η αξιολόγηση που περιλαμβάνεται στο ΑΠΕ εστιάζει στην αποτύπωση των εμφανών συμπτωμάτων συμπεριφοράς και δεξιοτήτων μέσα από παρατήρηση και μετρήσιμες δοκιμασίες. Αξιολογούνται η αυτομέριμνα του παιδιού, η γνωσιοαντιληπτική του ανάπτυξη, η κινητικότητα του, η κοινωνικές του δεξιότητες και επικοινωνία, η συναισθηματική, αισθητηριακή του κατάσταση και η κατάσταση της ομιλίας του.
Το ΑΠΕ αναπτύσσεται γύρω από τις υφιστάμενες δεξιότητες του παιδιού και στοχεύει στην περαιτέρω εξέλιξή τους, στην προώθηση δεξιοτήτων αυτοεξυπηρέτησης και αυτονομίας και συνεχίζει ανοδικά προς την προώθηση αντίληψης και κατανόησης του περιβάλλοντα χώρου και των απαιτήσεων. Η εξελικτική πορεία της προώθησης δεξιοτήτων είναι πάντα ανάλογη της αναπτυξιακής πορείας του κάθε παιδιού.
Οι ειδικότητες που εμπλέκονται στην πορεία του κάθε παιδιού (φυσιοθεραπευτής, λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής κλπ.) επισυνάπτουν ένα συμπληρωματικό έντυπο με τους στόχους που διέπουν το δικό τους προγραμματισμό με το κάθε παιδί. Τα συμπληρωματικά έντυπα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του επίσημου ΑΠΕ.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Βασικός στόχος του προγράμματος του σχολείου είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στα παιδιά με ειδικές ανάγκες για τη συνολική ανάπτυξή τους σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα στον ψυχολογικό, στον κοινωνικό, στον εκπαιδευτικό και στην προ επαγγελματική και επαγγελματική κατάρτιση και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων τη διδασκαλία καθημερινών δεξιοτήτων αυτομέριμνας, ατομικής υγιεινής, διακίνησης, γλωσσικής ανάπτυξης και επικοινωνίας, τη συναισθηματική καλλιέργεια και γενικά την απόκτηση της μέγιστης δυνατής αυτοδυναμίας και αυτονομίας στη σχολική και κοινωνική τους ζωή.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα του σχολείου βασίζεται κυρίως στο Αναλυτικό Πρόγραμμα για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, το οποίο διαφοροποιείται σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, ανάλογα με τις περιπτώσεις των παιδιών.
Για τα παιδιά τα οποία ακολουθούν την αγγλόφωνη εκπαίδευση στο σχολείο το πρόγραμμα τους βασίζεται στα Αναλυτικά Αγγλόφωνα προγράμματα του Ηνωμένου Βασιλείου τα οποία επικεντρώνονται στους ίδιους τομείς όπως και το ελληνόφωνο πρόγραμμα. Επίσης εκεί και όπου είναι δυνατό όταν τα παιδιά τα οποία ακολουθούν την αγγλόφωνη εκπαίδευση και πλησιάζουν την ηλικία των 16 χρόνων τους προσφέρεται η δυνατότητα να ακολουθήσουν επιλεγμένα προγράμματα BTEC (Business and Technology Education Council) ανάλογα με τις ικανότητες τους, τα οποία είναι επαγγελματικά προσανατολισμένα και στοχεύουν στην επαγγελματική ανάπτυξη.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου παρέχει γενικές κατευθυντήριες γραμμές και περιλαμβάνει συγκεκριμένους στόχους και δραστηριότητες, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των παιδιών στους εξής τομείς:
ΓΕΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
-
Γλωσσική Αγωγή: ανάγνωση, γραφή και ομιλία
-
Μαθηματικά
-
Κοινωνικά και Πολιτιστικά θέματα
-
Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή
-
Ατομική Λειτουργικότητα/ Δεξιότητες καθημερινής ζωής
ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
-
Τέχνη/Πρακτικές Εργασίες (Ζωγραφική, διακοσμήσεις, κατασκευές)
-
Οικιακή οικονομία (Μαγειρική, ραπτική, δεξιότητες σπιτιού, κλπ.)
-
Μουσική (Τραγούδια, ακροάσεις, χορωδία)
-
Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή (Παιγνίδια, ποδηλασία, οργάνωση και προετοιμασία αγώνων, προπόνηση ομάδων ποδοσφαίρου, καλαθόσφαιρας)
-
Ατομικό πρόγραμμα μερικής ένταξης στη Γενική Εκπαίδευση
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
-
Κοινωνικές Επισκέψεις
-
Εκδρομές
-
Κοινές Δραστηριότητες με άλλα σχολεία και υπηρεσίες της κοινότητας ή άλλους φορείς
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ
-
Θέατρο
-
Χορός
-
Παρακολούθηση κινηματογραφικών, θεατρικών και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων
-
Οργάνωση αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων
Για την εφαρμογή των προαναφερθέντων προγραμμάτων χρησιμοποιούνται βιβλία από τις εγκεκριμένες εκδόσεις του Υ.Α.Π. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΥΠΡΟΥ καθώς και από τις εκδόσεις Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και τα οποία διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή/μαθήτριας.
ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Λόγω της ποικιλομορφίας των περιπτώσεων που φοιτούν στο σχολείο, για κάθε παιδί ετοιμάζεται Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΑΠΕ). Γενικός στόχος του ΑΠΕ είναι η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των παιδιών στους προαναφερόμενους τομείς.
Το ΑΠΕ ετοιμάζεται την αρχή κάθε σχολικής χρονιάς και ως αποτέλεσμα της συνεργασία όλων των ειδικών εκπαιδευτικών που ασχολούνται με το παιδί, διακρίνεται από συνέχεια και συνέπεια μεταξύ των διαφόρων μερών του. Προνοεί ατομική και ομαδική παρέμβαση-προσέγγιση, ανάλογα με το θέμα και το πρόβλημα του παιδιού.
Περιλαμβάνει:
1. τα ατομικά στοιχεία του παιδιού,
2. την παρούσα του κατάσταση,
3. γενικούς και εξειδικευμένους στόχους, ανάλογα με το στάδιο ανάπτυξης του παιδιού,
4. την εξέλιξη στην επίτευξη των στόχων, δηλαδή την αξιολόγηση και
5. τη συμπερασματική έκθεση προόδου του παιδιού.
Το παιδί επαναξιολογείται στο μέσο της σχολικής χρονιάς και οι στόχοι του ΑΠΕ τροποποιούνται ανάλογα με την εξέλιξη του παιδιού.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η αξιολόγηση διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του Προγράμματος του σχολείου.
Πριν την εγγραφή του κάθε παιδιού στο σχολείο γίνεται μια αρχική αξιολόγηση από όλες τις ειδικότητες που εργοδοτούνται στο σχολείο. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς γίνονται για το κάθε παιδί αξιολογήσεις και επαναξιολογήσεις τουλάχιστο τρεις φορές το χρόνο: στην αρχή, το μέσο και το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Οι αξιολογήσεις είναι αποτέλεσμα καθημερινών, προγραμματισμένων ή μη, έμμεσων ή άμεσων παρατηρήσεων. Στις αξιολογήσεις που ετοιμάζονται από όλες τις ειδικότητες, λαμβάνονται υπόψη οι εξατομικευμένοι στόχοι που έχουν τεθεί για κάθε παιδί στο ΑΠΕ και καλύπτονται οι διάφοροι τομείς ανάπτυξής του.
Οι γονείς πληροφορούνται για τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων σε πολυθεματικές συναντήσεις που γίνονται στην παρουσία της διευθύντριας και των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών και των γονέων.
ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ
Ο ημερήσιος χρόνος λειτουργίας του σχολείου είναι έξι 50λεπτες διδακτικές περίοδοι με δύο διαλείμματα, συνολικής διάρκειας 45 λεπτών.
Ένα από τα πλεονεκτήματα του σχολείου είναι η δυνατότητα παρακολούθησης, απογευματινών ενισχυτικών μαθημάτων, που προσφέρονται τις ημέρες Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή, τις ώρες 14:50-18:00.
Το σχολείο, χρησιμοποιεί σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, εποπτικά και τεχνολογικά μέσα, τα οποία διευρύνουν τον γνωστικό ορίζοντα των μαθητών.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Το Ιδιωτικό Ειδικό Σχολείο New Hope στελεχώνεται από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό το οποίο ικανοποιεί τις εκπαιδευτικές και άλλες ανάγκες των μαθητών. Το προσωπικό του σχολείου αποτελείται από διοικητικό, διδακτικό, βοηθητικό και υποστηρικτικό Προσωπικό ως ακολούθως:
Διευθύντρια, Ψυχολογία και Ειδ. Εκπαίδευση Ελένη Ρωσσίδου
Ειδικοί εκπαιδευτικοί Μαρία Μουσουλίδου, Άντα Λικάι
Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Ιωάννης Μακρής
Σχολικοί βοηθοί/συνοδοί παιδιών με ειδικές ανάγκες
Γραμματέας Νικόλας Ρωσσίδης
Καθαρίστρια Χριστιάνα Κυριακίδου
Το προσωπικό του σχολείου υλοποιεί τους στόχους όπως αυτοί καταγράφονται, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΑΠΕ) του κάθε παιδιού. Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν ευθύνες οι οποίες στοχεύουν στην ομαλή και δημιουργική λειτουργία του σχολείου.
Ακολουθείται ιεραρχία ευθυνών ξεκινώντας από τον διευθυντή και καταλήγει σε επιτροπές αποτελούμενες από το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Η διευθύντρια του σχολείου συνεργάζεται και στηρίζει τόσο το προσωπικό στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά όσο και τα ίδια τα παιδιά. Όλο το προσωπικό του σχολείου συμμετέχει στη διοργάνωση και εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Η ανάπτυξη-επιμόρφωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού) γίνεται κυρίως μέσα από:
-
τις συνεδρίες του προσωπικού, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητούνται διάφορα εκπαιδευτικά και άλλα θέματα και ανταλλάζονται σημαντικές γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και ενδιαφέρουσες απόψεις γι’ αυτά τα θέματα.
-
τη συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό, τα οποία έχουν άμεση σχέση με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
-
την ενημέρωση από το προσωπικό που παρακολούθησε διάφορα ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
-
τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο από το Διευθυντή του σχολείου.
-
την ενημέρωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού), από τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων, σε διάφορα θέματα που άπτονται της ορθής αντιμετώπισης και στήριξης των παιδιών σε συγκεκριμένους τομείς (σίτιση παιδιών, τοποθέτηση παιδιών σε ορθοστάτες, ορθή θέση καθίσματος των παιδιών στην τάξη, αξιοποίηση εργοθεραπευτικού εξοπλισμού, πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής των παιδιών κλπ.).
KΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Το Ιδιωτικό Ειδικό Σχολείο New Hope στεγάζεται σε ένα όμορφο κτήριο και διαθέτει 6 μεγάλες αίθουσες στις οποίες υπάρχει σύγχρονος εξοπλισμός/ απαραίτητος εξοπλισμός για τη βέλτιστη αγωγής των παιδιών.
Επιπρόσθετα, υπάρχουν χώροι υγιεινής για τα παιδιά που αυτοεξυπηρετούνται με ατομικές τουαλέτες και νεροχύτες. Υπάρχουν ακόμα μία αυλή με παιχνίδια καθώς και γήπεδο για άθληση. Συγκεκριμένα οι κτιριακές εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν :
-
1 Γραφείο Διεύθυνσης
-
1 Γραφείο γραμματείας
-
6 Αίθουσες διδασκαλίας εκ των οποίων η μία αίθουσα είναι Sensory Room, και η μία αίθουσα Η/Υ
-
1 Αίθουσα πολλαπλής χρήσης – κλειστό γυμναστήριο
-
1 Κουζίνα-τραπεζαρία
-
1 Γήπεδο
-
1 Χώρος παροχής Υπηρεσιών Πρώτων Βοηθειών (από προσοντούχο εν ενεργεία εκπαιδευτή εγκεκριμένου παροχέα πρώτων βοηθειών)·
ΟΡΟΙ ΕΙΣΔΟΧΗΣ
Η εγγραφή των μαθητών γίνεται κατόπιν συναίνεσης του γονιού. Η επιλογή μαθητών/ μαθητριών γίνεται μετά από τη λήψη των πιο κάτω στοιχείων:
1. Ιστορικό παιδιού
2. Πιστοποιητικό παρακολούθησης από το τελευταίο σχολείο που παρακολούθησε το παιδί καθώς και το Δελτίο Προόδου (σε περιπτώσεις φοίτησης σε άλλο σχολείο)
3. Ατομικό Πρόγραμμα εκπαίδευσης (σε περιπτώσεις φοίτησης σε άλλο σχολείο)
4. Διάγνωση από Εκπαιδευτικό Ψυχολόγο (όχι περισσότερο των 2 χρόνων)
5. Διαγνώσεις άλλων ειδικών (φυσιοθεραπείας, λογοθεραπευτή, εργασιοθεραπευτή κτλ.), εκεί και όπου θεωρείται αναγκαίο
6. Έκθεση Παιδοψυχίατρου (εκεί και όπου θεωρηθεί αναγκαίο)
7. Άλλων ειδικοτήτων ανάλογα με τη περίπτωση (εκεί και όπου θεωρηθεί αναγκαίο)
Επίσης οι μαθητές αξιολογούνται ατομικά με μετρήσιμες δοκιμασίες στους τομείς ανάγνωσης, γραφής, ομιλίας, μαθηματικών, δεξιοτήτων και ατομικής λειτουργικότητας από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.
Το σχολείο διατηρεί το δικαίωμα να καλέσει υποψήφιους μαθητές με τους γονείς τους σε προσωπική συνέντευξη, καθώς επίσης να μην εγγράψει υποψήφιους μαθητές, ανεξαρτήτως των ατομικών αποτελεσμάτων στους τομείς αξιολόγησης.
Το σχολείο δέχεται μαθητές από άλλα ιδιωτικά ή και δημόσια σχολεία, νοουμένου ότι υπάρχουν κενές θέσεις. Οι μαθητές εγγράφονται εφόσον τα ποιο πάνω διαβήματα έχουν ολοκληρωθεί.
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ
Πριν από την πρώτη εγγραφή εκάστου μαθητή, τόσο ο ιδιοκτήτης ή εξουσιοδοτημένο απ’ αυτό πρόσωπο συμφωνεί γραπτώς με τους γονείς/κηδεμόνες για το συνολικό ύψος των εγκεκριμένων διδάκτρων, τελών ή και άλλων δικαιωμάτων που πρέπει να καταβληθούν στο σχολείο μέχρι και την ολοκλήρωση της φοίτησης του μαθητή, με ολοκληρωμένη και λεπτομερή οικονομική κατάσταση.
Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση των γονέων/κηδεμόνων, περιλαμβανομένων των εξόδων που αφορούν στην καθημερινή φοίτηση του μαθητή, όπως την αγορά βιβλίων, στολής, συμμετοχών σε εκδηλώσεις/δράσεις/διαγωνισμούς, εκδρομές κ.ά.
Η διεύθυνση του σχολείου, μέχρι το τέλος του μηνός Δεκεμβρίου κάθε έτους αποστέλλει προς το ΥΠΠAN το ύψος των διδάκτρων, τελών και των άλλων δικαιωμάτων με τα οποία θα επιβαρύνονται οι μαθητές για την επόμενη σχολική χρονιά, οι οποίοι εγγράφονται για πρώτη φορά στο ιδιωτικό σχολείο.
Η διεύθυνση του σχολείου δύο μήνες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς δημοσιοποιεί τα υποβληθέντα δίδακτρα, τέλη και άλλα δικαιώματα της επόμενης σχολικής χρονιάς για κάθε τάξη.
Τα δίδακτρα για το έτος 2025-2026 ανέρχονται στα €6,900 και επιπρόσθετα απαιτούνται €150 για δικαιώματα εγγραφής κλπ.
Η καταβολή τους δύναται να γίνεται με τους εξής τρόπους:
Α. Μηνιαία
Β. Τριμηνιαία
Γ. Χρονιαία
Σε περίπτωση διακοπής φοίτησης με προειδοποίηση τριών μηνών (3) από τους γονείς, τα δίδακτρα του εναπομένοντος σχολικού έτους δεν χρεώνονται.
Σημειώσεις για τα Δίδακτρα:
-
Η πρώτη Εγγραφή πληρώνεται με την πρώτη ένταξη του παιδιού στο σχολείο και δεν επιστρέφεται.
-
Η Προκαταβολή/Επανεγγραφή πληρώνονται στην αρχή του κάθε ακαδημαϊκού έτους και αφαιρείται από τα Δίδακτρα του Ακαδημαϊκού Έτους αλλά δεν επιστρέφεται.
-
Επιπλέον των Διδάκτρων Ακαδημαϊκού Έτους, το ποσό των €150 κάθε τρίμηνο ( €450 τον χρόνο) χρεώνονται για την κάλυψη του πρόσθετου εκπαιδευτικού υλικού των παιδιών.
-
Τα Δίδακτρα είναι προ-πληρωτέα και καμιά εξαίρεση δεν είναι δυνατή. Παιδιά με απλήρωτο λογαριασμό δεν θα γίνονται δεκτά στην τάξη.
Η πληρωμή των διδάκτρων γίνεται στην γραμματεία του σχολείου σε μετρητά, επιταγή, πιστωτική κάρτα η μέσω τραπεζικού εμβάσματος στον τραπεζικό λογαριασμό του σχολείου εξαιρουμένων τραπεζικών χρεώσεων. Τα δίδακτρα είναι πληρωτέα στις ακόλουθες ημερομηνίες (πληρωτέα δίδακτρα από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους):
1. 1 Σεπτεμβρίου 2025 (€2,900)
2. 1 Δεκεμβρίου 2025 (€2,000)
3. 1 Μαρτίου 2026 (€2,000)
Γραπτή προειδοποίηση τουλάχιστον ενός τριμήνου πρέπει να δοθεί στο σχολείο για την πρόθεση των γονέων να τερματίσουν την φοίτησης του παιδιού τους διαφορετικά τα δίδακτρα του τριμήνου πρέπει να πληρωθούν.
ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ο κατά νόμο υπεύθυνος του “Ιδιωτικού Ειδικού Σχολείου New Hope” , το οποίο εδρεύει στην οδό Κίμωνος 16, Στρόβολος, είναι η κυρία Ελένη Ρωσσίδου.
ΟΡΟΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται από το σχολείο σε περιόδους κρίσεων και με πλήρη σεβασμό στην προστασία προσωπικών δεδομένων.
Περιλαμβάνει τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση τεχνολογικών μέσων σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση τεχνολογικών μέσων σε διαφορετικό χρόνο, κατά περίπτωση και δύναται να περιλαμβάνει συνδυασμό της διά ζώσης και με φυσική παρουσία εκπαίδευσης ομάδας μαθητών και της ταυτόχρονης μετάδοσής της σε πραγματικό χρόνο, με τη χρήση τεχνολογικών μέσων, σε ομάδα μαθητών που συμμετέχουν εξ αποστάσεως στο μάθημα.
Οι μαθητές/μαθήτριες του Ιδιωτικού Ειδικού Σχολείου New Hope, μπορούν να συμμετέχουν σε δράσεις είτε ασύγχρονης είτε σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αναλόγως των δυνατοτήτων και των ιδιαιτεροτήτων τους.
Το κυριότερο εργαλείο για παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στους μαθητές/μαθήτριες του Ιδιωτικού Ειδικού Σχολείου New Hope, είναι ο ιστότοπος του Σχολείου. Το σχολείο επίσης προβαίνει σε δράσεις σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ακολουθώντας τις ίδιες γραμμές που έχουν τεθεί για την πραγματοποίηση τέτοιων δράσεων στα Δημοτικά Σχολεία του ΥΠΠΑΝ.
Οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο εφαρμόζουν τόσο δράσεις ασύγχρονης όσο και δράσεις σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω του λογισμικού Microsoft Teams. Οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε δράσεις επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης με τους/τις μαθητές/μαθήτριές τους, και προωθούν εκπαιδευτικό υλικό στους/στις μαθητές/μαθήτριές τους, μετά από ηλεκτρονική επικοινωνία με τους γονείς/κηδεμόνες.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σε περίπτωση που θα κλείσει ολόκληρο το σχολείο καταρτίζεται άμεσα από τη Διεύθυνση εβδομαδιαίο ή δεκαπενθήμερο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο και ανακοινώνεται στους γονείς. Κατά την εφαρμογή του τηρούνται
παρουσίες/απουσίες.
Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, είναι πενθήμερο και περιλαμβάνει τέσσερις διδακτικές περιόδους των 20-25 λεπτών ημερησίως.
Σε περίπτωση που θα κλείσει ένα ή περισσότερα τμήματα του σχολείου:Εφαρμόζεται κατ’ αναλογία ό,τι αναφέρεται και στην περίπτωση κλείσιμο ολόκληρου σχολείου. Επιπρόσθετα, στην εφαρμογή του προγράμματος μπορεί να εμπλέκονται και άλλοι εκπαιδευτικοί που πιθανόν να βρίσκονται σε περιορισμό στο σπίτι.
Σε περίπτωση απουσίας ενός ή μεμονωμένου αριθμού παιδιών, λόγω ασθένειας ή συμπτωμάτων ή περιορισμού που μπορεί να προκύψει από τη νόσο COVID-19, καταρτίζονται από τη Διεύθυνση δράσεις ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Οι δράσεις αυτές αφορούν στην ανάρτηση υλικού στον σχολικό ιστότοπο και επικοινωνία με τα παιδιά με ψηφιακά μέσα όπως είναι το Microsoft TEAMS ή μέσο της ηλεκτρονικής διεύθυνσης των γονέων/κηδεμόνων.
















