Μια δέσμη τεστ χορηγείται για την κάλυψη της ανάγκης για έναν γρήγορο και σχετικά οικονομικό έλεγχο δυσκολιών στην ανάγνωση και τη γραφή σε παιδιά ηλικίας τεσσάρων ετών και άνω.
Χρησιμοποιώντας τυποποιημένα εργαλεία, η αξιολόγηση διάρκειας 30 έως 45 λεπτών εξετάζει την επάρκεια των εγκεφαλικών δεξιοτήτων που αποτελούν τη βάση της πρώιμης σχολικής επιτυχίας.
Αν εντοπιστούν αδυναμίες στην φωνολογική επεξεργασία, στην αναγνώριση ήχου/συμβόλου και λέξεων, στην ανεύρεση λέξεων, στο λεξιλόγιο ή στην οπτικοκινητική ολοκλήρωση, μπορούν να σχεδιαστούν στοχευμένες παρεμβάσεις.
Η αξιολόγηση διεξάγεται από ψυχολόγο διδακτορικού επιπέδου, ενώ εντοπίζονται και σχετικά συμπεριφορικά και συναισθηματικά ζητήματα.
Η συνεδρία αξιολόγησης και η ανατροφοδότηση προς τον γονέα γίνονται στο ίδιο ραντεβού και διαρκούν συνολικά από 90 λεπτά έως δύο ώρες.
Η σύντομη αναφορά περιλαμβάνει σκορ, σύνοψη και συστάσεις.